Home Blog

CIORBĂ RĂDĂUȚEANĂ

0

CIORBĂ RĂDĂUȚEANĂ

  •  1 si 1/2 pui
  • 3 morcovi
  • 3 cepe
  • 1 telina
  • sare

Pentru dres

  • 3  galbenusuri
  • 250 g smantana
  1. Începem pregătirea ciorbei rădăuțene. Carnea porţionată de pui se pune la fiert în apă rece cu sare şi, din momentul în care începe să fiarbă, se ia spuma ori de câte ori apare.

  2.  Între timp, se curăţă şi se taie legumele mai mărunt şi apoi, după ce dispare spuma, se adaugă în oala cu bucățelele de pui.

  3. Totul se lasă la fiert până ce carnea şi legumele sunt pătrunse. Apoi, carnea se scoate şi se lasă puțin la răcit, legumele se pot folosi pentru orice alt preparat culinar, iar zeama se strecoară.

  4. Zeama strecurată se pune din nou în oală şi se drege cu smântâna amestecată cu gălbenuşuri.

  5. Mai avem foarte puțin până terminăm de gătit ciorba rădăuțeană. Acum, carnea de pui se taie mărunt, în fâșii subțiri şi se adaugă în oală. Se mai lasă totul la fiert încă un clocot.

Diablo și Overwatch ar putea primi adaptări TV animate

0
diablo

(Image credit: Blizzard Entertainment)

O postare pe LinkedIn a copreședintelui Activision a dezvăluit ambele serii animate, dar nu a fost făcut niciun anunț oficial.

Se pare că Blizzard are în plan să adapteze atât Diablo cât și Overwatch în emisiuni TV animate. Conform raportului Gamespot, co-președintele Activision Blizzard Studio, Nick van Dyk, a dezvăluit adaptările prin profilul său de LinkedIn.

Profilul lui Nick van Dyk explică ceea ce a lucrat președintele și a listat atât proiectele animate Diablo, cât și Overwatch. Profilul îl enumeră ca fiind producătorul executiv al unei adaptări TV a unei emisiuni de televiziune Diablo „stil anime”, care va fi distribuit în întreaga lume prin Netflix.

Următoarea surpriză este mai departe de profilul în care descrie că Van Dyke a „dezvoltat și vândut o serie de filme animate bazate pe franciza Overwatch a lui Blizzard”. Ambele serii animate au sens în timp, având în vedere că Overwatch 2 și Diablo 4 sunt ambele în lucrări, în prezent fără date de lansare.

Dacă se face un anunț oficial despre aceste animații, Diablo și Overwatch vor sta alături de alte adaptări de succes ale jocului, precum The Witcher, care are un al doilea sezon în lucrări, și serialul Castlevania care tocmai a anunțat al treilea sezon.

Activision Blizzard nu a făcut un anunț oficial al acestor serii animate, dar am depus un comentariu și vom actualiza această poveste dacă vom primi mai multe informații.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

China își curăță literalmente banii pentru a opri răspândirea coronavirusului

0

China își curăță literalmente banii pentru a opri răspândirea coronavirusului

În timp ce guvernul chinez își continuă eforturile pentru a încetini răspândirea coronavirusului mortal, banca centrală a țării în cadrul unei conferințe de presă astăzi (15 februarie) a declarat presei că va începe literalmente curățarea monedei sale.

Este o mișcare extremă care are sens. Fie că este vorba de dolari, lire sterline, euro, shekels sau, în acest caz, yuan, moneda este notoriu murdară. Un studiu din 2017 (pdf) a facturilor de 1 dolar din New York a găsit 397 specii bacteriene care trăiesc la suprafață. Și când cineva cu gripă îl tratează, s-a dovedit că virusul a supraviețuit până la 12 zile.

Organizația Mondială a Sănătății a spus că încă nu se știe cât timp coronavirusul poate supraviețui pe suprafețe și obiecte, inclusiv bani. Informațiile preliminare au arătat că poate supraviețui câteva ore sau mai mult, dar poate fi ucis cu dezinfectanți de bază.

În condiții normale, guvernele din întreaga lume cheltuiesc în jur de 10 miliarde de dolari pe an pentru a înlocui moneda care este în stare proastă. Dar când ceva atât de sever precum coronavirusul se răspândește, o națiune poate opta pentru a lua măsuri mai drastice.

O metodă de curățare a banilor este de a utiliza lumina ultravioletă sau temperaturi ridicate pe ea, apoi sigilați banii înapoi timp de una până la două săptămâni înainte de a-l elibera din nou în circulație. Când este posibil, banca chineză a spus că va oferi bancnotelor cu totul noi.

Decizia vine în condițiile în care guvernul chinez se confruntă cu o reacție internă considerabilă în ceea ce privește tratarea coronavirusului său. În prezent, au existat peste 67.000 de cazuri de virus confirmate și 1.527 de decese. Între timp, cele 11 milioane de persoane care trăiesc în Wuhan, epicentrul focarului și capitala provinciei Hubei, trăiesc sub o închidere strânsă. Spitalele sunt atât de suprapopulate, încât guvernul a ridicat și a adunat oamenii în tabere de carantină improvizate.

De asemenea, guvernul s-a confruntat cu critici pentru încercarea de a controla fluxul de informații în jurul răspândirii virusului. În mare măsură nu a reușit acest lucru, deși cel puțin doi jurnaliști cetățeni au dispărut după ce au raportat situația din Wuhan.

Astăzi, în Franța a fost raportat primul deces prin coronavirus în afara Asiei. În acest caz, un turist în vârstă de 80 de ani din provincia Hubei a murit la Spitalul Bichat-Claude Bernard din nordul Parisului. Franța are 11 cazuri confirmate de boală.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Ziua Îndrăgostiților 14 FEBRUARIE

0

Ziua Îndrăgostiților 14 FEBRUARIE

Ce este Ziua Îndrăgostiților?

Ziua Îndrăgostiților este un festival anual care sărbătorește dragostea romantică, prietenia și admirația. În fiecare an, pe 14 februarie, oamenii sărbătoresc această zi trimițând mesaje de dragoste și afecțiune partenerilor, familiei și prietenilor. Cuplurile își trimit cărți și flori de Ziua Îndrăgostiților și își petrec timp special împreună pentru a-și onora dragostea unul pentru celălalt.

Istoria timpurie a Zilei Îndrăgostiților

Ziua Îndrăgostiților poartă numele Sfântului Valentin, un preot catolic care a trăit la Roma în secolul al III-lea. Există multe povești despre Sfântul Valentin și de-a lungul timpului aceste povești au devenit legenda pe care o cunoaștem astăzi.

Pe vremea vieții lui Valentin, mulți romani se converteau la creștinism, dar împăratul Claudiu al II-lea era păgân și a creat legi stricte despre ceea ce creștinilor li s-a permis să facă. Claudius credea că soldații romani ar trebui dedicați complet Romei și, prin urmare, au adoptat o lege care îi împiedica să se căsătorească. Sfântul Valentin a început să se căsătorească cu acești soldați în ceremonii creștine secrete și acesta a fost începutul reputației sale de a crede în importanța iubirii.

În cele din urmă, Valentine a fost aflat și închis pentru crimele sale împotriva lui Claudius. În timp ce era închis, Valentine a avut grijă de colegii săi prizonieri și, de asemenea, de fiica oarbă a închisorului său. Legenda spune că Valentine a vindecat orbirea fetei și că actul său final înainte de a fi executat a fost să-i scrie un mesaj de dragoste semnat „de la Valentinul tău”. Valentine a fost executat la 14 februarie în anul 270.

Cum s-a dezvoltat Ziua Îndrăgostiților?

Abia peste 200 de ani mai târziu, 14 februarie a fost proclamată Ziua Sfântului Valentin. Până în acest moment Roma devenise creștină și Biserica Catolică era hotărâtă să șteargă orice păgânism rămas. Un ritual păgân de fertilitate a avut loc în februarie în fiecare an, iar Papa a desființat acest festival și a proclamat ziua de 14 februarie a Sfântului Valentin, stabilind astfel această zi de sărbătoare în calendarul catolic al Sfinților.

Poetul Chaucer în Evul Mediu a fost primul care a legat Sfântul Valentin de dragostea romantică. Acesta a fost începutul tradiției iubirii de curte, un ritual de exprimare a iubirii și admirației, de obicei în secret. Această obișnuință s-a răspândit în toată Europa și poveștile au apărut despre o Înaltă Curte a Iubirii, unde judecătorii de sex feminin s-ar pronunța asupra problemelor legate de dragoste la 14 februarie în fiecare an. Istoricii cred că aceste întâlniri au fost, de fapt, adunări în care oamenii citesc poezie și iubesc jocuri de flirt.

Simboluri de Ziua Îndrăgostiților
Practica de a trimite mesaje de dragoste dezvoltată către persoane care trimit cărți speciale care exprimă afecțiunea lor. Aceste cărți au fost creații frumoase realizate manual de expeditor și concepute individual pentru a arăta cât de mult au iubit destinatarul. Cărțile ar conține de obicei versuri sentimentale, proclamând frumusețea receptorului și cât de mult au fost iubiți.

Cardurile de Sfântul Valentin au fost decorate cu imagini de cupidon, inimi și flori și împodobite cu dantelă și panglică. Aceste imagini sunt încă folosite astăzi pentru a simboliza iubirea și sunt recunoscute în întreaga lume.

What is Valentine's Day in Contemporary Times?

În timp ce Ziua Îndrăgostiților este sărbătorită în majoritatea țărilor, diferite culturi și-au dezvoltat propriile tradiții pentru acest festival. În unele părți ale lumii Ziua Îndrăgostiților este observată ca o zi pentru a exprima dragostea între membrii familiei și prieteni, mai degrabă decât cea a cuplurilor romantice. Unele tradiții includ lăsarea de dolii și cadouri pentru copii, iar altele includ acte de apreciere între prieteni.

Ziua Îndrăgostiților este asociată cel mai frecvent cu dragostea romantică, milioane de cărți de Ziua Îndrăgostiților fiind schimbate în fiecare an. Cadourile de flori sau un singur trandafir roșu sunt trimise cu mesaje romantice celor dragi și cuplurile petrec timp special împreună.

Multe cupluri aleg să sărbătorească Ziua Îndrăgostiților cu o cină, un picnic sau o masă specială gătită acasă. Multe restaurante oferă promoții pentru cină de Ziua Îndrăgostiților, iar mâncarea este adesea prezentată cu simboluri ale iubirii precum inimile și florile. O altă activitate populară de Ziua Îndrăgostiților este să te bucuri de un sejur la un hotel de lux într-o locație frumoasă, permițând unui cuplu să se îndepărteze de toate și să se bucure de ceva timp de calitate împreună. Propunerile de căsătorie sunt de asemenea populare de Ziua Îndrăgostiților și este adesea aleasă ca ziua perfectă pentru a-și exprima dragostea și angajamentul. Unele propuneri de căsătorie sunt livrate foarte creativ, cum ar fi după urcarea în vârful unui munte sau postarea unui mesaj pe un panou publicitar. Indiferent de metodă, propunerile de căsătorie făcute de Ziua Îndrăgostiților sunt în general romantice și memorabile.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Google lansează emoji personalizate pentru telefoanele Android

0

Google lansează emoji personalizate pentru telefoanele Android.

Google dezleagă emoji personalizate pentru telefoanele Android și suntem pentru toate

New Android emoji (Image credit: Google)

Îți place să folosești emoji? Sau simți că niciun emoji nu surprinde cu adevărat natura nuanțată, greu de definit din sufletul tău? O nouă funcție de emoji personalizată pe telefoanele Android ar putea fi lucrul pentru tine.

Google a denumit funcția „Bucătărie Emoji”, dat fiind că permite utilizatorilor să creeze „rețete” ale emoji-urilor lor preferate, combinând diferite expresii, fețe și obiecte în mod haotic și extrem de aleatoriu.

Cele mai bune aplicații Android 2020

Când trimiteți mesaje pe un telefon Android, atingeți orice emoji de pe tablă (știți, panoul de meniu plin de emoji?) Va crea o serie de emoji combo care vă vor ajuta să comunicați cu prietenii în mod propriu, unic.

Vrei să pui ochelari pe o maimuță? O față pe un cactus? Durere existențială pe un robot? Puteți efectua toate lucrurile de mai sus și multe altele – prin aplicații de mesagerie, inclusiv Gmail, Mesaje de Google, Facebook Messenger, WhatsApp, Snapchat și Telegram.

emoji personalizate pentru telefoanele Android

(Image credit: Google)

Emoji pentru toți!
Este o schimbare sălbatică și distractivă și este un semn al apetitului nesfârșit pe care dependenții de mesaje îl avem pentru o gamă largă de emoji – care nu va veni la mult timp după ce Unicode Consortium a anunțat o serie de noi icoane emoji pentru 2020, inclusiv pictograma trans și, pentru un motiv oarecare, dodo.

Funcția Emoji Kitchen pare foarte asemănătoare cu Emoji Mashup Bot, care este un bot de pe Twitter care a combinat (genial) icoane emoji din iulie 2019 – așa cum puteți vedea mai jos …

emoji personalizate pentru telefoanele Android

(Image credit: Google)

Funcția Emoji Kitchen este în prezent în versiune beta, deși vă puteți îndrepta către pagina de testare beta Gboard pentru a fi unul dintre primii care îl încearcă. Puteți paria că suntem și noi.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Google Earth tocmai a lansat 1.000 de imagini de fundal frumoase pe care le puteți descărca gratuit

0

Google Earth tocmai a lansat 1.000 de imagini de fundal frumoase pe care le puteți descărca gratuit

imagini google earth

Google a împărtășit sute de imagini de fundal frumoase prin colecția Earth View de ani buni. Aceste imagini prezintă vederi uimitoare de la sateliți, oferind o vedere aproape suprareală a păsărilor asupra peisajelor și oceanelor planetei.

Astăzi, compania a adăugat peste 1.000 de imagini la acea galerie, ducând totalul la peste 2.500. Compania spune că noile imagini Earth View sunt optimizate pentru ecranele de astăzi, „care prezintă culori mai luminoase, imagini mai clare și rezoluții de până la 4K”. Puteți afla mai multe despre modul în care Google surprinde imaginile Earth View din video de mai jos.

Inutil să spun, aproape fiecare cadru este bomboane pentru ochi. După cum se spune, o poză valorează o mie de cuvinte, așa că la fel de bine ar putea fi doar îndreptați-vă și aruncați o privire pentru voi.

Puteți descărca imaginile din Google Earth View Gallery sau instalați extensia Chrome View Earth pentru a vizualiza o nouă imagine de fiecare dată când deschideți o nouă filă. Puteți chiar sorta imaginile după culoare folosind o nouă hartă de culori, ajutându-vă să găsiți imagini care să se potrivească esteticului dvs. particular. Acum, scuzați-mă în timp ce mă duc să îmi schimb tapetul.

1.000 dintre cele mai uimitoare peisaje din Google Earth pe Google

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Blizzardul Activision și-a scos toate jocurile de pe GeForce Now

0

Blizzardul Activision și-a scos toate jocurile de pe GeForce Now

Activision Blizzard și-a scos toate jocurile din serviciul de streaming de jocuri GeForce Now, potrivit Nvidia.

Serviciul a fost lansat integral integral săptămâna trecută, după doi ani în versiune beta, iar acum niciunul dintre abonații săi nu îl va putea folosi pentru a juca jocurile lui Blizzard. Sekiro va fi ratat, la fel ca la Overwatch și la jocurile Call Of Duty. Nimeni nu câștigă aici.

GeForce Now este noua intrare a Nvidiei în scena încă experimentală de „jocuri de nor”.

Permite jucătorilor să acceseze și să joace jocuri pe care le dețin folosind propriul hardware de la distanță Nvidia și transmiterea rezultatelor înapoi la conexiunea lor la internet. Acest lucru ocolește nevoia unui computer fantezist propriu, deși este evident o conexiune bună. De asemenea, nu trebuie să plătiți peste costul abonamentului (în prezent, 60 GBP pe an) și puteți juca niciun joc pe care îl dețineți, dar numai dacă Geforce Now îl acceptă. Din care Blizzard tocmai au renunțat.

Cory, membru al personalului Nvidia, a spart vestea aseară: „La cererea lor, vă rugăm să fiți informați că jocurile Activision Blizzard vor fi eliminate din serviciu. Deși este nefericit, sperăm să colaborăm cu Activision Blizzard pentru reîncadrarea acestor jocuri și multe altele în viitor. “

Ceea ce ar putea spune că Activision Blizzard și-a scos jocurile, nu este clar dacă aceasta este o decizie permanentă. Dar este o lovitură pentru ambele părți și sigur că va frustra și dezamăgi chiar jucătorii care erau deja dispuși să ia o idee relativ nouă.

Cory a subliniat că serviciul are în continuare „sute de jocuri acceptate în prezent” și „peste 1.500 de jocuri pe care dezvoltatorii au solicitat să fie încorporate la serviciu. Căutați actualizări săptămânale cu privire la noi jocuri pe care le adăugăm ”. Multe dintre cele mai jucate jocuri Steam sunt încă redate prin intermediul GeForce Now, de exemplu, inclusiv CS: GO, Dota 2, Plunkbat și chiar Destiny 2, care a fost publicat anterior de Blizzard, dar a fost cumpărat din nou de dezvoltatorii Bungie anul trecut. Există însă și absențe notabile, în special Grand Theft Auto V și Monster Hunter: World, ambele fiind disponibile atunci când serviciul era în beta.

https://www.nvidia.com/en-us/geforce-now/

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

7 moduri simple de a face ziua altcuiva mai buna

0

1. Faceti cuiva o cafea

Primul lucru pe care multi dintre noi il facem atunci cand ajungem la munca este sa facem noi insine un ceai sau o cafea. Data viitoare invita un prieten sa vina cu tine sau chiar sa-i aduca o bautura la biroul lor. Este o modalitate excelenta de a incepe o conversatie cu un simplu „cum ai fost?” Si chiar ar putea incuraja o mini-intalnire a cafelei cu un coleg sau un prieten. Un chat de zece minute poate fi uneori tot ce este nevoie pentru a face ziua altcuiva si pentru a afla cum se descurca. De prea multe ori, un simplu „da, sunt bine” la trecerea cuiva la birou poate ascunde o multitudine de probleme de baza …

2. Trimite un text

Cel mai usor dintre ele este adesea trecut cu vederea: doar trimiterea cuiva a unui text. Aceasta poate fi orice, de la „gandirea la tine” la „cum a fost saptamana ta?”. Nu-l rasturnati prea mult, trimiterea unui text este ca a doua natura majoritătii dintre noi, asa ca lasati-l sa vina firesc. Ganditi-va doar la cine doriti sa trimiteti un text – poate este vorba despre un vechi prieten cu care nu ati mai prins o perioada sau cu cineva pe care il cunoasteti. Nu uita niciodata de acel prieten super fericit, plin de balbaială – acesti oameni coboară si ei, sunt bine sa o ascunda! Va recomandam sa le trimiteti text in loc sa le dati un inel in acest caz – este mai putin intens si le oferim fiecarei sanse sa se gandeasca la ceea ce doreste sa raspunda.

3. Lasa un bilet

Un pas deasupra unui text ar fi o nota scrisa de mâna sau chiar o carte. Nu trebuie sa spui nimic specific, dar unele idei ar putea sa lase un coleg o nota pe biroul sau pentru a spune ca au facut o treaba excelenta sau sa-i trimita mamei tale o carte pentru a-i multumi ca a fost mereu acolo. Unii oameni chiar doresc sa lase note anonime in locuri aleatorii, cum ar fi pe banci sau scrise pe un servețel, pentru a inveseli strainii. Acest lucru poate dura doar aproximativ treizeci de secunde, dar va avea un impact urias asupra celeilalte persoane, ca sa nu mai vorbim ca te va lasa sa te simti destul de implinit. Prinde niste pix si hartie …

4. Fa un compliment

Aceasta este una deosebit de buna daca vrei sa luminezi ziua unui strain – spune-i fetei din tub ca iubesti haina sau tipul care lucreaza la cafeneaua ta locala că dintii lui sunt uimitori. Dar amintiti-va, complimentele nu trebuie sa fie intotdeauna despre aspecte: uneori este mai bine sa fiti complimentat pe un aspect al personalitătii voastre – cum ar fi loialitatea dvs. sau cum sunteti un prieten cu adevarat bun. S-ar putea sa sfarsiti obtinand un compliment in schimb, deci este un castig !

5. Surprize pe cineva

Toata lumea adora o surpriza (chiar daca unii dintre noi urasc sa o recunoasca), iar atunci când primeste flori, fiind cumparat desertul nostru preferat sau cineva care planuieste o seara spontana, ii iubim si mai mult. Surprizele nu trebuie sa fie exclusiv pentru ocazii speciale, cum ar fi ziua de nastere sau Ziua Indragostitilor – surprinzand pe cineva miercuri la intamplare, doar pentru ca simtiti ca merita, s-ar putea simti mai special. Ar putea fi chiar ceva simplu, cum ar fi sa faci mancarurile casei tale sau sa scoti cosurile cand nu este randul tau. Acestea pot parea lucruri mici, dar au incredere in noi, ele fac toate diferenta.

6. Distribuie ceva pozitiv online

Probabil, cel mai putin intruziv dintre toate este impartasirea unui citat pozitiv sau a unei imagini pe canalele de socializare. Plin de oameni pentru a te compara cu comentarii pline de ura si Instagram, adesea ii poate face pe oameni ss se simta prost cu ei insisi. Indiferent daca ai treizeci de adepti sau treizeci de mii, profita de platforma ta și foloseste-o in bine. Este posibil sa faceti chiar si unii sa răspunda, ceea ce este o modalitate excelenta de a deschide o conversatie.

7. Asculta de fapt

Atunci cand cineva decide sa va deschida sau chiar va spune despre ziua lui, este important sa ascultati de fapt. Nu mergeti pe telefon sau nu murmurati cativa „da” aici si acolo, concentrati-va toata atentia asupra a ceea ce spun si raspundeti cu cateva raspunsuri semnificative. Nu va asteptati sa va schimbati viata cu cateva sfaturi de ultima generatie, dar o problema impartasita este intotdeauna o problema injumatatita. Deci chiar si tu doar sa fii acolo sa asculti merita mai mult decat iti poti imagina …

 

 

Sugestii scăpate de Google Pixel scăpate la Pixel 5 5G și Pixel 4a 5G

0

Sugestii scăpate de Google Pixel scăpate la Pixel 5 5G și Pixel 4a 5G

Google pixel 5g

Google a tachinat anunțul iminent al Pixel 4a pe 3 august, dar se pare că compania are o altă surpriză în mânecă pentru eveniment. Se pare că compania intenționează să ne ofere un teaser la viitoarele sale telefoane Pixel 5G, la fel de evident din imaginea care a fost postată pe Twitter de leakeru Ishan Agarwal.

Imaginea teaser nu dezvăluie foarte mult, dar ne oferă o privire laterală asupra Pixel 5 5G și Pixel 4a 5G, cu 5G inteligent scris folosind logo-ul Google în spatele lor. Telefonul din stânga este, probabil, Pixel 5 G, deoarece are un cadru metalic periat, la fel ca Google pe care îl folosește în gama de pixeli 4. Cel din dreapta este probabil Pixel 4a 5G, deoarece pare să aibă un cadru din plastic.

Referințe la Pixel 5 5G și Pixel 4a 5G au fost găsite anterior în AOSP. Pixel 5 5G va fi Pixel-ul principal al Google în acest an, dar va veni cu un chipset Snapdragon 765G premium în loc de cip-ul Snapdragon 865 de top al companiei Qualcomm. Acest lucru va ajuta Google să mențină prețul dispozitivului într-o lume în care smartphone-urile emblematice costă frecvent peste 1.000 USD. În ceea ce privește Pixel 4a 5G, este de așteptat să prezinte aceleași specificații ca Pixel 4a, dar să vină cu un ecran mai mare și, eventual, o configurație cu cameră duală, care să o ajute să se diferențieze de fratele său non-5G.

Zvon: Persona 4 Golden vine la Steam

0

Clasicul PlayStation Vita RPG poate primi o casă nouă

Persona 4

Persona 4 Golden, jocul de rol PlayStation Vita de la Atlus, poate veni pe PC, pe baza fișierelor descoperite printr-o aplicație Steam terță parte.

Speculațiile despre un joc Persona care a venit pe Steam a început la începutul acestei săptămâni, când Atlus a preluat „câteva știri interesante pe care să le participe la PC Gaming Show”, care va fi difuzat sâmbătă, 13 iunie.

Site-ul web SteamDB are o listă recentă care include pictogramele Steam pentru Persona 4 Golden, care a fost descoperită și răspândită pe Twitter. Dezvoltatorul SteamDB, Pavel Djundik, a declarat că această intrare a fost legitimă pe contul său de Twitter, scriind: „Am primit anumite informații în mod privat, se pare că sunt P4G”. Internetul a descoperit și o pagină de asistență pentru Persona 4 Golden, care pare a fi asociată cu software-ul anti-piraterie Denuvo folosit în jocurile pe calculator.

Site-ul de jocuri Gematsu citează, de asemenea, „surse multiple” într-un raport care spune că anunțul este planificat pentru PC Gaming Show și că o lansare va urma imediat după aceea.

Atlus a lansat Catherine Classic pe Steam în 2019, un port pentru PC al Catherinei originale pentru PlayStation 3 și Xbox 360

Persona 4 are loc într-un oraș mic din Japonia, iar jucătorul este cufundat într-un mister de crimă, unde trebuie să strângă aliați și să se aventureze într-o nouă lume cu teme televizate. Persona 4 Golden a fost lansat în 2012; este o versiune actualizată și extinsă a versiunii originale RPG din 2008. Lansarea Golden a inclus două noi legături sociale și părți extinse ale poveștii, permițând câteva rasturnări de complot potențiale și terminații diferite.

10 tactici avansate SEO pentru a conduce mai mult trafic către site-ul dvs. web

0

10 tactici avansate SEO pentru a conduce mai mult trafic către site-ul dvs. web

Fondatorul Digital Ducats Inc. împărtășește 10 tactici SEO avansate pentru a adăuga în caseta dvs. de instrumente pentru a conduce traficul și a maximiza traficul pe site-ul dvs.

Aflați cum să conduceți mai mult trafic către site-ul dvs. web și veți învăța cum să asigurați creșterea afacerii dvs. Conducerea unui trafic mai relevant este obiectivul general al fiecărui proprietar de site-uri care dorește să crească veniturile. Succesul site-ului dvs. web se bazează pe volumul de trafic relevant pe care îl puteți genera în mod regulat. Iată 10 tactici SEO avansate pentru a crește traficul către site-ul dvs. web în mod regulat.

1. Creșterea producției de conținut

Știați că site-urile care publică postări de blog optimizate SEO de două până la patru ori pe săptămână produc cel mai mare număr de clienți și conversii? Creșterea producției de conținut vă permite site-ului dvs. web să extindă gama de cuvinte cheie pe care le vizează și oferă mai multe răspunsuri la întrebările pe care le caută oamenii. Frecvența conținutului pe care îl creați ar trebui să se alinieze obiectivului pe care l-ați creat în strategia dvs. generală de conținut. Neil Patel avea scopul de a-și mări vizualizările pe pagini pentru a atinge 100k. Când publica o dată pe săptămână, opiniile erau la 46k de pagini. După ce și-a mărit producția de conținut de două ori pe săptămână, a reușit să atingă vizualizări de 100 de pagini în mai puțin de un an. Nu greșiți frecvența ca singurul factor care vă va îmbunătăți traficul site-ului. Aflați cum puteți scrie articole pentru marketing pentru a crea încredere și a acumula backlinks. Scopul este de a publica articole informative și de a oferi valoare publicului tău. Potrivit dirijorului, chiar și la o săptămână de la citirea conținutului educațional, oamenii au mai multe șanse de a cumpăra de la compania care i-a educat. Eliminarea postărilor de blog de calitate scăzută, care nu au calitate, în cele din urmă, va răni site-ul dvs. web. Publicați conținut cu intenția de a oferi soluții la probleme și întrebări relevante.

2. Cluster conținutul dvs. pentru a conduce mai mult trafic

Un clasament de pagini web este foarte influențat de relevanța actuală a paginii pentru o interogare de căutare. Google favorizează site-urile care demonstrează expertiză, autoritate și încredere (E.A.T.). Acest lucru face ca stabilirea grupurilor de subiecte folosind cele mai bune practici ale paginii de piloni, ideale pentru a conduce mai mult trafic. Un cluster de teme este format din conținut pillared (tema cuvinte cheie centrale) și conținut grupat (articole cu un accent restrâns). Paginile de stâlp au de obicei o formă lungă și acoperă un subiect larg de cuvinte cheie. Paginile pilon se leagă de conținut grupat pentru a aprofunda detaliile despre mai multe subiecte specifice care împărtășesc tema cuvântului cheie central. Conținutul grupat se leagă înapoi la pagina pilonului, ridicând autoritatea paginii de pilon, ceea ce evidențiază importanța acesteia. Conținutul în grup va lega, de asemenea, la alte conținut grupate pe teme relevante.

Această strategie de conectare internă întărește relevanța actuală a paginilor dvs. și contribuie la îmbunătățirea clasării, a traficului crescut și a ratelor de clic mai mari. Sfaturi pentru crearea de grupuri de subiecte eficiente Selectați cuvinte cheie bine cercetate pentru a crea cele mai eficiente clustere de subiecte. Direcționați cuvintele cheie cu coadă lungă din conținutul dvs. grupat pentru a reduce concurența și a conduce traficul, care să se potrivească mai bine site-ului dvs. web. Publicați conținut 10X care rezolvă o anumită problemă pentru a se clasifica extrem și pentru a fi cea mai bună soluție într-un rezultat al căutării. Efectuați un audit de conținut pentru a vă asigura că utilizați conținutul existent pentru a ține cuvinte cheie din clusterul dvs. și pentru a evita canibalizarea cuvintelor cheie.

3. Optimizați pentru fragmente prezentate

Fragmente prezentate apar pentru aproape toate întrebările căutate pe Google. Conduceți mai mult trafic folosind paginile de pe site-ul dvs. care se clasează deja pe prima pagină a Google. Potrivit unui studiu realizat de Ahrefs, dacă site-ul dvs. este prezentat în fragment (denumit și poziția zero), acesta adaugă un plus de 8,6% din traficul disponibil pe site-ul dvs. Identificați fiecare cuvânt cheie la care face parte site-ul dvs. în prima pagină. Puteți utiliza Moz, SEMRush sau Ahrefs sau orice instrument de urmărire a cuvintelor cheie pentru a obține o listă cu aparițiile din prima pagină. Rețineți că, cu noul format, dacă site-ul dvs. se află pe poziția numărul unu, există o anumită dezbatere cu privire la ce poziție este mai valoroasă în ceea ce privește traficul. Sfaturi pentru a câștiga poziția zero Duplică optimizarea actuală a fragmentului. Dacă există un răspuns la paragraf, furnizați un răspuns la paragraf imediat după rubrica fragmentului dvs. caracteristică. Locul dulce este cuprins între 40-60 de cuvinte. Dacă există o listă prezentată, utilizați HTML-ul pentru o listă ordonată Utilizați etichete de titlu pentru întrebarea sau titlul care reprezintă fragmentul. Utilizați etichete de titlu pentru titlurile de subtitrare pe care Google le-ar putea folosi ca listă.

4. Adăugați marcaj de date structurate cu întrebări frecvente la paginile performante

Google a introdus un marcaj de date structurate cu întrebări frecvente care apare ca un rezultat bogat. Puteți utiliza schema de întrebări frecvente pentru a crește rata de clic pe care o primește pagina dvs. Rezultatul bogat afișează fiecare dintre întrebările pe care le-ați enumerat într-un format interactiv derulat. Acest lucru poate fi util site-urilor pentru creșterea ratei de clic, din cauza spațiului suplimentar care este preluat de rezultatul SERP. Puteți utiliza următorul marcaj găsit pe pagina de referință a dezvoltatorilor Google pentru a vă face întrebările frecvente de întrebare eligibile ca rezultat bogat.

Sfat pentru adăugarea schemei de întrebări frecvente Dacă utilizați Yoast, acesta are o caracteristică specială pentru adăugarea acestora în conținutul dvs. Vă poate economisi timpul tăierii și lipirii codului în conținutul dvs. Vizați caseta PAA publicând o pagină de întrebări frecvente: caseta PAA (Oamenii solicită și ei) necesită o optimizare similară cu fragmentul prezentat. Caseta PAA poate conduce trafic suplimentar atunci când utilizatorii fac clic pe site-ul dvs. Creșteți probabilitatea de a fi prezentat publicând o pagină de întrebări frecvente. Întrebări frecvente de cercetare: Cercetați întrebările care apar în primele 3 sau 4 locuri din caseta PAA. Faceți clic pe orice întrebare relevantă pe care o veți folosi pe pagina dvs. de întrebări frecvente. De fiecare dată când faceți clic pe o întrebare, ar trebui să primiți alte trei sau patru întrebări care sunt adăugate în partea de jos a casetei. Optimizați-vă răspunsurile: primul răspuns din paragraful pe care îl furnizați ar trebui să aibă o lungime de aproximativ 50 de cuvinte. Utilizați stilul de scriere piramidă inversată pentru a îmbunătăți probabilitatea ca răspunsul dvs. să fie selectat. Oferiți-le oamenilor ce trebuie să știe în primul paragraf și ce este frumos să știe după aceea

Sfaturi pentru a conduce mai mult trafic din caseta PAA Nu folosiți niciodată răspunsuri cu o frază ca răspunsuri. Faceți fiecare răspuns la o întrebare suficient de detaliat pentru a fi un răspuns complet. Furnizați link-uri către conținut relevant din site-ul dvs. pentru a promova un CTR mai mare. Îmbunătățirea optimizării cu legături de salt în partea de sus a paginii. Nu numai că aceasta îmbunătățește UX (experiența utilizatorului), dar ajută și motoarele de căutare să localizeze conținut specific pe pagina ta.

5. Repurpose conținut performant

Utilizați paginile cu performanțe de top pe site-ul dvs. pentru a crea noi variații ale aceluiași conținut. Prin crearea unei noi versiuni de conținut popular, sunteți garantat să stârniți interesul și să încurajați mai mult trafic. Identificați paginile care primesc cel mai mult trafic pe site-ul dvs. Puteți face acest lucru verificând Google Analytics. În panoul de navigare din stânga, faceți clic pe următoarele: Comportament> Conținut site> Pagini. Raportul vă va oferi o defalcare a volumului de vizualizări de pagini și a timpului petrecut pe cele mai populare pagini. Selectați perioada în care doriți să comparați paginile (șase luni cu un an). Luă-ți decizia pe baza paginilor care au atras cele mai multe clicuri și pe care oamenii le-au petrecut cel mai mult timp. Puteți lua orice articol pe blog și puteți crea o prezentare infografică, video sau diapozitiv pentru a amesteca lucrurile. Utilizați noul dvs. multimedia, cum ar fi o prezentare video sau diapozitiv pentru a posta pe site-uri externe și pe social media pentru a genera noi fluxuri de trafic.

6. Postare invitată pe site-uri web relevante sănătoase

Backlinkurile contribuie la capacitatea de clasare a conținutului dvs. Un conținut bun atrage backlink-uri, însă, dacă nu doriți să așteptați în jurul valorii de apariție a linkurilor, trebuie să luați măsuri. Utilizați postarea oaspeților ca strategie pentru a crea link-uri către paginile interne de pe site-ul dvs. pentru a crea mai multe puncte de intrare pentru vizitatori pentru a găsi conținutul dvs. (trafic de trimitere). Construirea legăturilor de pe site-urile web cu trafic ridicat câștigă fluxuri de trafic direcționate, precum și un impuls în autoritate și credibilitate prin conectarea la conținutul tău. Linkurile pe care le primiți de la postarea oaspeților sunt contextuale, ceea ce este considerat cel mai bun tip de legătură. Includeți linkuri către conținut relevant pe site-ul dvs. în cadrul articolului, pentru a oferi cititorului dvs. o referință care să le îmbunătățească experiența. Sfaturi pentru postarea oaspeților Cele mai ideale site-uri pe care oaspeții le postează sunt sănătoase, autoritare și cu abonament ridicat pentru traficul de recomandări. Relevanța actuală este esențială pentru a oferi cel mai mare impact asupra linkurilor pe care le îndreptați către site-ul dvs. Link către conținut care îmbunătățește experiența utilizatorului. Creați alianțe cu autori sau site-uri web pentru a vă îmbunătăți eforturile. Dacă includeți un link în conținutul dvs. către site-ul unui partener și acestea fac același lucru pentru dvs., eforturile dvs. sunt dublate cu fiecare articol pe care îl publicați.

7. Construiește-ți prezența locală

Conduceți mai mult traficul local prin a vă asigura de esențialul SEO local. Cereți recenzii clienților, păstrați detaliile NAP-ului dvs. coerente și profilul dvs. GMB actualizat și precis. Una dintre cele mai puternice tactici care va ajuta la suprafața site-ului dvs. web în căutările localizate este achiziționarea de backlinkuri locale. În afară de locurile obișnuite de la care se face legătura, cum ar fi referințele structurate (directoare, site-uri de revizuire, link-uri de profil etc.) vizează citări nestructurate pe blogurile de afaceri locale. 12 Tendințe de design web de Toronto Experts este un exemplu de infografie care a fost utilizat într-o campanie locală de informare. Această strategie locală SEO a combinat un expert rotund cu un infografic pentru a duce la o creștere de 63,64% a traficului către paginile de destinație locale. Adăugați faptul că infografiile generează mai mult de backlink-uri cu 172% mai mult decât postarea dvs. tipică pe blog și există un argument destul de convingător pentru a le încorpora în strategia locală de construire a linkurilor.

8. Deveniți expert în Quora

Quora este un site care primește peste 300 de milioane de vizitatori unici în fiecare lună. Există o mulțime de întrebări care sunt puse zilnic care se încadrează în domeniul dvs. de expertiză. Dacă răspundeți în mod constant la câteva întrebări pe zi, vă puteți construi o reputație care duce în cele din urmă la trafic de trimiteri. Toate link-urile de pe Quora nu sunt urmate, dar puteți beneficia totuși de posibilitatea de a trimite persoane pe site-ul dvs. cu răspunsuri aprofundate de înaltă calitate. Ideea este să depășești calitatea unui răspuns standard pentru a-ți răspunde valoarea. Răspunsul cu cele mai multe upvote va pluti în partea de sus a răspunsurilor. Aceasta înseamnă că atunci când alte persoane caută întrebarea, răspunsul dvs. va fi primul pe care îl văd. Dacă este cu adevărat bun, ar trebui să fie și ultimul pe care îl văd.

9. Folosiți metoda SEO Barnacle

Where you can take your traffic generation to another level is to combine Quora’s traffic with the traffic from Google search. There are literally hundreds of thousands of questions that Quora ranks for on the first page of Google. Not only can your answer receive thousands of views from Quora, but you’ll also get users to find your answer on Google as well. You can use tools like SEMRush to get a list of the keywords Quora ranks for and filter the results to search for your keywords in the top ten organic results. Tips for getting more referral traffic from Quora When choosing questions to answer, look for the ones that already have a high number of followers. The number of followers on each question will mean they will be notified every time the question receives a new response. Choose questions with a minimum of 15 followers to guarantee a decent-sized audience as a long-term strategy. Optimize your profile by including a detailed bio with a link to your website. When users read the answers you’ve provided, they will want to know more about you. Don’t disappoint them by leaving a blank bio with no way of getting to your site. Too many self-promotional calls to action may put your account at risk. Users get suspended and even banned from Quora for leaving affiliate links or too many links that lead people off-site.

10. Invitați autori

Invitarea autorilor să scrie un articol pe site-ul dvs. este o modalitate excelentă de a condimenta conținutul dvs. cu o perspectivă nouă. Publicarea articolelor de la autori invitați contribuie la creșterea producției de conținut, atrage un public nou și backlinks. Concentrare sporită asupra acoperirii subiectelor Producția dvs. de conținut crește odată cu trimiteri ale autorilor invitați. Acest lucru vă poate permite să vă concentrați mai mult pe subiectele pe care le acoperă blogul dvs. și pe cuvintele cheie pe care le vizați. Adâncimea adăugată a producției de conținut va contribui la creșterea traficului. Atrage un public nou Autorii care publică în mod regulat își împărtășesc conținutul cu rețeaua lor. Acest lucru aduce o audiență cu totul nouă pe site-ul dvs. Majoritatea autorilor își împărtășesc lucrările publicate cu rețeaua lor socială sau chiar pe propriul site web. Aceasta poate merita o adăugare plăcută de vizitatori noi dacă aveți un autor care contribuie cu o rețea mare. Achiziționați mai multe backlink-uri Este o practică obișnuită ca un blogger obișnuit să facă referire la un articol publicat anterior cu un link. Dacă contribuitorii dvs. publică regulat pe alte site-uri, ar trebui să achiziționați în mod inevitabil câteva link-uri pe care nu le-ați fi primit altfel. Creați o pagină „scrie pentru noi” Creați o pagină pe site-ul dvs. care invită autorii să contribuie. Utilizați „scrie pentru noi” în adresa URL și titlu. Bloggerii invitați folosesc acea frază pentru a găsi site-uri pentru a contribui la articole. Definiți cerințele dvs. pentru postarea pe blogul dvs. pentru a oferi contribuabililor o idee despre ceea ce se așteaptă să obțină un articol aprobat. Recrutează-ți scriitorii Accesați scriitorii care publică în mod regulat conținut în nișa dvs. Ori de câte ori citiți un articol bun pe un subiect care este relevant pentru site-ul dvs., faceți conexiunea și invitați-i să scrie pentru dvs. Majoritatea autorilor lasă un link către site-ul lor sau social media sau site-ul web, astfel încât nu este prea dificil să contacteze. Explorați, experimentați și faceți ce funcționează pentru dvs. Există atât de multe modalități de a conduce traficul către un site, încât merită să explorați noi opțiuni și să experimentați cu noi tactici pentru a vedea ce funcționează pentru dvs. Indiferent de strategia SEO avansată pe care o utilizați, asigurați-vă că îi oferiți o imagine corectă, văzând întregul proces. Este o curbă de învățare la fiecare nouă tactică, dar veți învăța cel mai mult printr-o experiență personală și personală. Ori de câte ori ceva funcționează, rămâneți cu el și extindeți. Acum aveți cunoștințele de utilizare a 10 strategii diferite pentru a conduce mai mult trafic către site-ul dvs. web.

Panică UE: fermierii de la Bruxelles emit o declarație fără frică de Brexit – în joc 51 de miliarde de lire sterline

0

Fermierii UNIUNII EUROPENE sunt îngrijorați de modul în care lanțurile de aprovizionare cu alimente ar putea fi afectate dacă Marea Britanie părăsește UE fără un Brexit, deoarece aceștia susțin un volum comercial de 58 de miliarde de euro (51 de miliarde de lire sterline).

O organizație umbrelă a fermierilor din UE și a industriei alimentare și a băuturilor, Copa-Cogeca, a dat un avertisment puternic cu privire la pericolele unui Brexit fără acord. Aceasta se datorează faptului că există tot mai multe preocupări, discuțiile s-ar putea prăbuși după ce ultima rundă de negocieri între Regatul Unit și UE a înregistrat puține progrese. Vineri trecut, negociatorul șef al UE pentru Brexit, Michel Barnier, a declarat că „nu s-au înregistrat progrese semnificative” în discuțiile dintre UE și Marea Britanie.

Copa Cogeca solicită aplicarea unor reguli tranzitorii, astfel încât comerțul dintre UE și Marea Britanie să nu se prăbușească la începutul anului 2021. Asociația este îngrijorată de riscul crescut de neînțelegere și de modul în care aceasta ar putea afecta lanțurile de aprovizionare.

Ei au spus: "Ne impunem revizuirea acordurilor temporare alternative care ar putea fi puse în aplicare de la începutul anului 2021, dacă nu ar trebui să fie posibil să încheiem un acord de liber schimb în acest an". UE este cel mai mare partener comercial al Regatului Unit și reprezintă 45% din exporturi și 53% din importuri. Așa cum este, Boris Johnson a spus că nu va prelungi perioada de tranziție mai mult decât 2020.

Copa-Cogeca este una dintre organizațiile care îndeamnă guvernul Regatului Unit să se reconsidere și să se pună la dispoziție un acord temporar, până la sfârșitul anului. Aceștia au declarat că este „de maximă importanță menținerea unei relații strânse între Autoritatea Europeană pentru Standarde Alimentare (EFSA) și Agenția pentru Standarde Alimentare (FSA) din Marea Britanie”. Aceștia susțin că o prelungire temporară ar păstra comerțul tarifar și fără cote. Marea Britanie a declarat săptămâna trecută că importurile de alimente americane de nivel inferior au făcut parte din negocierile în curs.

Ioana Ignat

0

Ioana Ignat

Ioana Ignat

De la Wikipedia, enciclopedia liberă

Ioana Ignat (n. 22 iulie 1998, Botoșani) este o cântăreață si compozitoare română de muzică pop, care a devenit cunoscută odată cu participarea la emisiunea-concurs Vocea României, unde s-a calificat până în finală. Ioana a lansat primul ei single, „Mă dezîndrăgostesc”, la începutul lui 2017.

Carieră

2016: Vocea României

În 2016, Ioana Ignat a participat în cel de al șaselea sezon al emisiunii-concurs Vocea României, unde a făcut parte din echipa lui Marius Moga, alături de care a ajuns până în semifinale, fiind totodată unul dintre concurenții creditați cu cele mai mari șanse la câștigarea concursului. În cadrul concursului, aceasta a interpretat piese din repertoriul lui Hozier („Take Me To Church”), Sia („Bird Set Free”), Lara Fabian („Je t’aime”) și Sam Brown („Stop”).

2017–prezent

La doar o lună de la încheierea concursului, Ioana Ignat a lansat piesa „Dor de iarnă”, împreună cu Damian Drăghici. Ioana a lucrat la muzică și text, piesa a fost cântată cu instrumente live și are parte de un videoclip live session. Primul ei single, „Mă dezîndrăgostesc”, a fost lansat pe 17 ianuarie 2017. Piesa de dragoste spune povestea unei iubiri ce se destramă, unde fiecare moment se pierde în timp, iar eroina are curajul să meargă mai departe indiferent care va fi finalul. Piesa are peste 15 remixuri și a fost difuzată în cluburi din țară și din străinătate, precum Marea Britanie, Tokyo, Germania sau Polonia. În mai, Ioana a lansat prima ei piesă cu versuri în limba engleză, „Beauty in the Beast”.

Pe 25 mai 2017, Ioana a lansat, în colaborare cu artistul Edward Sanda, piesa „Doar pe a ta”. Piesa este compusă de către Sándor Bíró, producătorul muzical al hit-ului „Ce are ea”. Clipul piesei, realizat de Trandafilm, aduce în prim plan exuberanța tinereții și buna dispoziție. Imaginile au fost filmate în ținutul Mocăniței și la Castelul de Lut din Valea Zânelor. Piesa s-a bucurat de succes comercial în țară, clasându-se pe locul șapte în Airplay 100. În doar o lună de la lansare, piesa a adunat peste șase milioane de vizualizări pe YouTube și a fost cea mai descărcată piesă românească de pe iTunes.

George Enescu

0

George Enescu

George Enescu

De la Wikipedia, enciclopedia liberă

Viața

Copilăria

George Enescu s-a născut la 19 august 1881 în satul Liveni-Vârnav din județul Botoșani, în familia arendașului Costache Enescu și a soției lui, Maria, fiica preotului Cosmovici. A fost al optulea copil și primul care n-a murit în copilărie. Mai târziu părinții lui s-au despărțit iar tatăl a avut o relație cu Maria Ferdinand Suschi, o tânără de origine poloneză, din care s-a născut un fiu ilegitim, pictorul Dumitru Bâșcu.

Părinții l-au alintat cu numele „Jurjac”, dat de guvernanta franceza Lydie Cedre, care a avut o influență profundă asupra educației sale începând de la vârsta de 6 ani.

A manifestat încă din copilărie o înclinație extraordinară pentru muzică, începând să cânte la vioară la vârsta de 4 ani, iar la vârsta de 5 ani a apărut în primul său concert și a început studii de compoziție sub îndrumarea lui Eduard Caudella. Primele îndrumări muzicale le primise de la părinții săi și de la un vestit lăutar, Niculae Chioru.

Eram, dacă-mi amintesc bine, un copil silitor și chiar destul de conștiincios. La patru ani știam să citesc, să scriu, să adun și să scad. Nu era meritul meu, căci îmi plăcea învățătura și aveam groază de aproape toate jocurile, mai cu seamă de cele brutale; le găseam nefolositoare, având simțământul că pierd timpul; fugeam de zgomot și de vulgaritate, iar mai mult decât orice simțeam un fel de spaimă înnăscută în fața vieții. Ciudat copil, nu?
—Bernard Gavoty – Amintirile lui George Enescu”

Activitate

Debutul ca interpret și compozitor. Primii ani

Stamps of Romania, 2011-72.jpg

Între anii 1888 și 1894 studiază la Conservatorul din Viena, având profesori printre alții pe Joseph Hellmesberger jr. (vioară) și Robert Fuchs (compoziție). Se încadrează rapid în viața muzicală a Vienei, concertele sale, în care interpretează compoziții de Johannes Brahms, Pablo de Sarasate, Henri Vieuxtemps, Felix Mendelssohn-Bartholdy, entuziasmând presa și publicul, deși avea doar 12 ani.

După absolvirea Conservatorului din Viena cu medalia de argint, își continuă studiile la Conservatorul din Paris, între anii 1895 și 1899, sub îndrumarea lui Martin Pierre Marsick (vioară), André Gédalge (contrapunct), Jules Massenet și Gabriel Fauré (compoziție). La data de 6 februarie 1898 are debutul în calitate de compozitor în cadrul Concertelor Colonne din Paris cu Suita simfonică Poema Română.

În același an, începe să dea lecții de vioară la București și să dea recitaluri de vioară. Admirat de Regina Elisabeta a României (celebra iubitoare a artei Carmen Sylva) era deseori invitat să execute piese pentru vioară în Castelul Peleș din Sinaia.

Enescu a pus pe muzică câteva dintre poemele reginei Carmen Sylva, dând naștere mai multor lieduri în limba germană. Prințesa Martha Bibescu și-l disputa pe marele compozitor cu regina, dar se pare că aceasta din urmă a reușit să învingă, George Enescu fiind un invitat permanent la palatul regal, unde lua parte la seratele muzicale organizate de regină.

Creația

 
George Enescu

Opere

  • Oedip – tragedie lirică în patru acte pe un libret de Edmond Fleg, Op. 23 (1910-1931)

Simfonii

  • Simfonia nr. 1 în Mi bemol major, Op. 13 (1905)
  • Simfonia nr. 2 în La major, Op. 17 (1912-1914)
  • Simfonia nr. 3 în Do major pentru orchestră și cor, Op. 21 (1916-1918)

Alte lucrări orchestrale

  • Poema română, suită simfonică pentru orchestră, Op. 1 (1897)
  • Rapsodia română nr. 1 în La major, Op. 11 (1901)
  • Rapsodia română nr. 2 în Re major, Op. 11 (1901)
  • Suita orchestrală nr. 1 în Do major, Op. 9 (1903)
  • Suita orchestrală nr. 2 în Do major, Op. 20 (1915)
  • Suita orchestrală nr. 3 în Re major “Săteasca”, Op. 27 (1937-1938)

Muzică de cameră

Cvartete pentru coarde
  • Cvartet pentru coarde nr. 1 în Mi bemol major, Op. 22, Nr. 1 (1920)
  • Cvartet pentru coarde nr. 2 în Sol major, Op. 22, Nr. 2 (1950-1952)
Sonate
  • Sonata pentru vioară nr. 1 în Re major, Op. 2 (1897)
  • Sonata pentru vioară nr. 2 în Fa minor, Op. 6 (1899)
  • Sonata pentru vioară nr. 3 în La minor “în caracter popular românesc”, Op. 25 (1926)
  • Sonata pentru violoncel nr. 1 în Fa minor, Op. 26, Nr. 1 (1898)
  • Sonata pentru violoncel nr. 2 în Do major, Op. 26, Nr. 2 (1935)
Alte lucrări de cameră
  • Octet pentru coarde în Do major, Op. 7 (1900)
  • Cantabile și presto pentru flaut și pian (1904)
  • Dixtuor în Re major pentru suflători, Op. 14 (1906)
  • Concertstück pentru violă și pian (1906)
  • Légende pentru trompetă și pian (1906)
  • Cvartet pentru pian nr. 1 în Re major, Op. 16 (1909)
  • Impressions d’Enfance (Impresii din copilărie) pentru vioară și pian, Op. 28 (1940)
  • Cvintet pentru pian în La minor, Op. 29 (1940)
  • Cvartet pentru pian nr. 2 în Re minor, Op. 30 (1943-1944)
  • Simfonia de cameră pentru 12 instrumente, Op. 33 (1954)
Muzică pentru pian
  • Suita pentru pian nr. 1 în Sol minor “în stil vechi”, Op. 3 (1897)
  • Suita pentru pian nr. 2 în Re major, Op. 10 (1901-1903)
  • Suita pentru pian nr. 3 (Pieces impromptues), Op. 13 (1913-1916)
  • Sonata pentru pian nr. 1 în Fa diez minor, Op. 24, Nr. 1 (1924)
  • Sonata pentru pian nr. 3 în Re major, Op. 24, Nr. 3 (1933-1935)

Ultimii ani. Exilul

În ultimii ani ai vieții a compus Cvartetul de coarde Nr. 2, Simfonia de Cameră pentru douăsprezece instrumente soliste, a desăvârșit Poemul simfonic Vox Maris pentru soprană, tenor, cor și orchestră, schițat încă din 1929, Simfoniile Nr. 4 și 5 rămase neterminate (au fost orchestrate mai târziu de compozitorul Pascal Bentoiu).

O dată instaurată dictatura comunistă, s-a exilat definitiv la Paris. Până în 1949, deși aflat în străinătate, a deținut încă funcția de președinte al Societății Compozitorilor din România. La 22-23 octombrie 1949 Societatea a fost înlocuită de Uniunea Compozitorilor, în care Enescu nu mai figura nici ca membru. S-a stins din viață la Paris în noaptea dintre 3 și 4 mai 1955. A fost înmormântat în cimitirul Père-Lachaise din Paris, într-un cavou de marmură albă, aflat la poziția 68.

Mai multe pe https://ro.wikipedia.org/wiki/George_Enescu