10 tactici avansate SEO pentru a conduce mai mult trafic către site-ul dvs. web

SEO

Fondatorul Digital Ducats Inc. împărtășește 10 tactici SEO avansate pentru a adăuga în caseta dvs. de instrumente pentru a conduce traficul și a maximiza traficul pe site-ul dvs.

Aflați cum să conduceți mai mult trafic către site-ul dvs. web și veți învăța cum să asigurați creșterea afacerii dvs. Conducerea unui trafic mai relevant este obiectivul general al fiecărui proprietar de site-uri care dorește să crească veniturile. Succesul site-ului dvs. web se bazează pe volumul de trafic relevant pe care îl puteți genera în mod regulat. Iată 10 tactici SEO avansate pentru a crește traficul către site-ul dvs. web în mod regulat.

1. Creșterea producției de conținut

Știați că site-urile care publică postări de blog optimizate SEO de două până la patru ori pe săptămână produc cel mai mare număr de clienți și conversii? Creșterea producției de conținut vă permite site-ului dvs. web să extindă gama de cuvinte cheie pe care le vizează și oferă mai multe răspunsuri la întrebările pe care le caută oamenii. Frecvența conținutului pe care îl creați ar trebui să se alinieze obiectivului pe care l-ați creat în strategia dvs. generală de conținut. Neil Patel avea scopul de a-și mări vizualizările pe pagini pentru a atinge 100k. Când publica o dată pe săptămână, opiniile erau la 46k de pagini. După ce și-a mărit producția de conținut de două ori pe săptămână, a reușit să atingă vizualizări de 100 de pagini în mai puțin de un an. Nu greșiți frecvența ca singurul factor care vă va îmbunătăți traficul site-ului. Aflați cum puteți scrie articole pentru marketing pentru a crea încredere și a acumula backlinks. Scopul este de a publica articole informative și de a oferi valoare publicului tău. Potrivit dirijorului, chiar și la o săptămână de la citirea conținutului educațional, oamenii au mai multe șanse de a cumpăra de la compania care i-a educat. Eliminarea postărilor de blog de calitate scăzută, care nu au calitate, în cele din urmă, va răni site-ul dvs. web. Publicați conținut cu intenția de a oferi soluții la probleme și întrebări relevante.

2. Cluster conținutul dvs. pentru a conduce mai mult trafic

Un clasament de pagini web este foarte influențat de relevanța actuală a paginii pentru o interogare de căutare. Google favorizează site-urile care demonstrează expertiză, autoritate și încredere (E.A.T.). Acest lucru face ca stabilirea grupurilor de subiecte folosind cele mai bune practici ale paginii de piloni, ideale pentru a conduce mai mult trafic. Un cluster de teme este format din conținut pillared (tema cuvinte cheie centrale) și conținut grupat (articole cu un accent restrâns). Paginile de stâlp au de obicei o formă lungă și acoperă un subiect larg de cuvinte cheie. Paginile pilon se leagă de conținut grupat pentru a aprofunda detaliile despre mai multe subiecte specifice care împărtășesc tema cuvântului cheie central. Conținutul grupat se leagă înapoi la pagina pilonului, ridicând autoritatea paginii de pilon, ceea ce evidențiază importanța acesteia. Conținutul în grup va lega, de asemenea, la alte conținut grupate pe teme relevante.

Această strategie de conectare internă întărește relevanța actuală a paginilor dvs. și contribuie la îmbunătățirea clasării, a traficului crescut și a ratelor de clic mai mari. Sfaturi pentru crearea de grupuri de subiecte eficiente Selectați cuvinte cheie bine cercetate pentru a crea cele mai eficiente clustere de subiecte. Direcționați cuvintele cheie cu coadă lungă din conținutul dvs. grupat pentru a reduce concurența și a conduce traficul, care să se potrivească mai bine site-ului dvs. web. Publicați conținut 10X care rezolvă o anumită problemă pentru a se clasifica extrem și pentru a fi cea mai bună soluție într-un rezultat al căutării. Efectuați un audit de conținut pentru a vă asigura că utilizați conținutul existent pentru a ține cuvinte cheie din clusterul dvs. și pentru a evita canibalizarea cuvintelor cheie.

3. Optimizați pentru fragmente prezentate

Fragmente prezentate apar pentru aproape toate întrebările căutate pe Google. Conduceți mai mult trafic folosind paginile de pe site-ul dvs. care se clasează deja pe prima pagină a Google. Potrivit unui studiu realizat de Ahrefs, dacă site-ul dvs. este prezentat în fragment (denumit și poziția zero), acesta adaugă un plus de 8,6% din traficul disponibil pe site-ul dvs. Identificați fiecare cuvânt cheie la care face parte site-ul dvs. în prima pagină. Puteți utiliza Moz, SEMRush sau Ahrefs sau orice instrument de urmărire a cuvintelor cheie pentru a obține o listă cu aparițiile din prima pagină. Rețineți că, cu noul format, dacă site-ul dvs. se află pe poziția numărul unu, există o anumită dezbatere cu privire la ce poziție este mai valoroasă în ceea ce privește traficul. Sfaturi pentru a câștiga poziția zero Duplică optimizarea actuală a fragmentului. Dacă există un răspuns la paragraf, furnizați un răspuns la paragraf imediat după rubrica fragmentului dvs. caracteristică. Locul dulce este cuprins între 40-60 de cuvinte. Dacă există o listă prezentată, utilizați HTML-ul pentru o listă ordonată Utilizați etichete de titlu pentru întrebarea sau titlul care reprezintă fragmentul. Utilizați etichete de titlu pentru titlurile de subtitrare pe care Google le-ar putea folosi ca listă.

4. Adăugați marcaj de date structurate cu întrebări frecvente la paginile performante

Google a introdus un marcaj de date structurate cu întrebări frecvente care apare ca un rezultat bogat. Puteți utiliza schema de întrebări frecvente pentru a crește rata de clic pe care o primește pagina dvs. Rezultatul bogat afișează fiecare dintre întrebările pe care le-ați enumerat într-un format interactiv derulat. Acest lucru poate fi util site-urilor pentru creșterea ratei de clic, din cauza spațiului suplimentar care este preluat de rezultatul SERP. Puteți utiliza următorul marcaj găsit pe pagina de referință a dezvoltatorilor Google pentru a vă face întrebările frecvente de întrebare eligibile ca rezultat bogat.

Sfat pentru adăugarea schemei de întrebări frecvente Dacă utilizați Yoast, acesta are o caracteristică specială pentru adăugarea acestora în conținutul dvs. Vă poate economisi timpul tăierii și lipirii codului în conținutul dvs. Vizați caseta PAA publicând o pagină de întrebări frecvente: caseta PAA (Oamenii solicită și ei) necesită o optimizare similară cu fragmentul prezentat. Caseta PAA poate conduce trafic suplimentar atunci când utilizatorii fac clic pe site-ul dvs. Creșteți probabilitatea de a fi prezentat publicând o pagină de întrebări frecvente. Întrebări frecvente de cercetare: Cercetați întrebările care apar în primele 3 sau 4 locuri din caseta PAA. Faceți clic pe orice întrebare relevantă pe care o veți folosi pe pagina dvs. de întrebări frecvente. De fiecare dată când faceți clic pe o întrebare, ar trebui să primiți alte trei sau patru întrebări care sunt adăugate în partea de jos a casetei. Optimizați-vă răspunsurile: primul răspuns din paragraful pe care îl furnizați ar trebui să aibă o lungime de aproximativ 50 de cuvinte. Utilizați stilul de scriere piramidă inversată pentru a îmbunătăți probabilitatea ca răspunsul dvs. să fie selectat. Oferiți-le oamenilor ce trebuie să știe în primul paragraf și ce este frumos să știe după aceea

Sfaturi pentru a conduce mai mult trafic din caseta PAA Nu folosiți niciodată răspunsuri cu o frază ca răspunsuri. Faceți fiecare răspuns la o întrebare suficient de detaliat pentru a fi un răspuns complet. Furnizați link-uri către conținut relevant din site-ul dvs. pentru a promova un CTR mai mare. Îmbunătățirea optimizării cu legături de salt în partea de sus a paginii. Nu numai că aceasta îmbunătățește UX (experiența utilizatorului), dar ajută și motoarele de căutare să localizeze conținut specific pe pagina ta.

5. Repurpose conținut performant

Utilizați paginile cu performanțe de top pe site-ul dvs. pentru a crea noi variații ale aceluiași conținut. Prin crearea unei noi versiuni de conținut popular, sunteți garantat să stârniți interesul și să încurajați mai mult trafic. Identificați paginile care primesc cel mai mult trafic pe site-ul dvs. Puteți face acest lucru verificând Google Analytics. În panoul de navigare din stânga, faceți clic pe următoarele: Comportament> Conținut site> Pagini. Raportul vă va oferi o defalcare a volumului de vizualizări de pagini și a timpului petrecut pe cele mai populare pagini. Selectați perioada în care doriți să comparați paginile (șase luni cu un an). Luă-ți decizia pe baza paginilor care au atras cele mai multe clicuri și pe care oamenii le-au petrecut cel mai mult timp. Puteți lua orice articol pe blog și puteți crea o prezentare infografică, video sau diapozitiv pentru a amesteca lucrurile. Utilizați noul dvs. multimedia, cum ar fi o prezentare video sau diapozitiv pentru a posta pe site-uri externe și pe social media pentru a genera noi fluxuri de trafic.

6. Postare invitată pe site-uri web relevante sănătoase

Backlinkurile contribuie la capacitatea de clasare a conținutului dvs. Un conținut bun atrage backlink-uri, însă, dacă nu doriți să așteptați în jurul valorii de apariție a linkurilor, trebuie să luați măsuri. Utilizați postarea oaspeților ca strategie pentru a crea link-uri către paginile interne de pe site-ul dvs. pentru a crea mai multe puncte de intrare pentru vizitatori pentru a găsi conținutul dvs. (trafic de trimitere). Construirea legăturilor de pe site-urile web cu trafic ridicat câștigă fluxuri de trafic direcționate, precum și un impuls în autoritate și credibilitate prin conectarea la conținutul tău. Linkurile pe care le primiți de la postarea oaspeților sunt contextuale, ceea ce este considerat cel mai bun tip de legătură. Includeți linkuri către conținut relevant pe site-ul dvs. în cadrul articolului, pentru a oferi cititorului dvs. o referință care să le îmbunătățească experiența. Sfaturi pentru postarea oaspeților Cele mai ideale site-uri pe care oaspeții le postează sunt sănătoase, autoritare și cu abonament ridicat pentru traficul de recomandări. Relevanța actuală este esențială pentru a oferi cel mai mare impact asupra linkurilor pe care le îndreptați către site-ul dvs. Link către conținut care îmbunătățește experiența utilizatorului. Creați alianțe cu autori sau site-uri web pentru a vă îmbunătăți eforturile. Dacă includeți un link în conținutul dvs. către site-ul unui partener și acestea fac același lucru pentru dvs., eforturile dvs. sunt dublate cu fiecare articol pe care îl publicați.

7. Construiește-ți prezența locală

Conduceți mai mult traficul local prin a vă asigura de esențialul SEO local. Cereți recenzii clienților, păstrați detaliile NAP-ului dvs. coerente și profilul dvs. GMB actualizat și precis. Una dintre cele mai puternice tactici care va ajuta la suprafața site-ului dvs. web în căutările localizate este achiziționarea de backlinkuri locale. În afară de locurile obișnuite de la care se face legătura, cum ar fi referințele structurate (directoare, site-uri de revizuire, link-uri de profil etc.) vizează citări nestructurate pe blogurile de afaceri locale. 12 Tendințe de design web de Toronto Experts este un exemplu de infografie care a fost utilizat într-o campanie locală de informare. Această strategie locală SEO a combinat un expert rotund cu un infografic pentru a duce la o creștere de 63,64% a traficului către paginile de destinație locale. Adăugați faptul că infografiile generează mai mult de backlink-uri cu 172% mai mult decât postarea dvs. tipică pe blog și există un argument destul de convingător pentru a le încorpora în strategia locală de construire a linkurilor.

8. Deveniți expert în Quora

Quora este un site care primește peste 300 de milioane de vizitatori unici în fiecare lună. Există o mulțime de întrebări care sunt puse zilnic care se încadrează în domeniul dvs. de expertiză. Dacă răspundeți în mod constant la câteva întrebări pe zi, vă puteți construi o reputație care duce în cele din urmă la trafic de trimiteri. Toate link-urile de pe Quora nu sunt urmate, dar puteți beneficia totuși de posibilitatea de a trimite persoane pe site-ul dvs. cu răspunsuri aprofundate de înaltă calitate. Ideea este să depășești calitatea unui răspuns standard pentru a-ți răspunde valoarea. Răspunsul cu cele mai multe upvote va pluti în partea de sus a răspunsurilor. Aceasta înseamnă că atunci când alte persoane caută întrebarea, răspunsul dvs. va fi primul pe care îl văd. Dacă este cu adevărat bun, ar trebui să fie și ultimul pe care îl văd.

9. Folosiți metoda SEO Barnacle

Where you can take your traffic generation to another level is to combine Quora’s traffic with the traffic from Google search. There are literally hundreds of thousands of questions that Quora ranks for on the first page of Google. Not only can your answer receive thousands of views from Quora, but you’ll also get users to find your answer on Google as well. You can use tools like SEMRush to get a list of the keywords Quora ranks for and filter the results to search for your keywords in the top ten organic results. Tips for getting more referral traffic from Quora When choosing questions to answer, look for the ones that already have a high number of followers. The number of followers on each question will mean they will be notified every time the question receives a new response. Choose questions with a minimum of 15 followers to guarantee a decent-sized audience as a long-term strategy. Optimize your profile by including a detailed bio with a link to your website. When users read the answers you’ve provided, they will want to know more about you. Don’t disappoint them by leaving a blank bio with no way of getting to your site. Too many self-promotional calls to action may put your account at risk. Users get suspended and even banned from Quora for leaving affiliate links or too many links that lead people off-site.

10. Invitați autori

Invitarea autorilor să scrie un articol pe site-ul dvs. este o modalitate excelentă de a condimenta conținutul dvs. cu o perspectivă nouă. Publicarea articolelor de la autori invitați contribuie la creșterea producției de conținut, atrage un public nou și backlinks. Concentrare sporită asupra acoperirii subiectelor Producția dvs. de conținut crește odată cu trimiteri ale autorilor invitați. Acest lucru vă poate permite să vă concentrați mai mult pe subiectele pe care le acoperă blogul dvs. și pe cuvintele cheie pe care le vizați. Adâncimea adăugată a producției de conținut va contribui la creșterea traficului. Atrage un public nou Autorii care publică în mod regulat își împărtășesc conținutul cu rețeaua lor. Acest lucru aduce o audiență cu totul nouă pe site-ul dvs. Majoritatea autorilor își împărtășesc lucrările publicate cu rețeaua lor socială sau chiar pe propriul site web. Aceasta poate merita o adăugare plăcută de vizitatori noi dacă aveți un autor care contribuie cu o rețea mare. Achiziționați mai multe backlink-uri Este o practică obișnuită ca un blogger obișnuit să facă referire la un articol publicat anterior cu un link. Dacă contribuitorii dvs. publică regulat pe alte site-uri, ar trebui să achiziționați în mod inevitabil câteva link-uri pe care nu le-ați fi primit altfel. Creați o pagină „scrie pentru noi” Creați o pagină pe site-ul dvs. care invită autorii să contribuie. Utilizați „scrie pentru noi” în adresa URL și titlu. Bloggerii invitați folosesc acea frază pentru a găsi site-uri pentru a contribui la articole. Definiți cerințele dvs. pentru postarea pe blogul dvs. pentru a oferi contribuabililor o idee despre ceea ce se așteaptă să obțină un articol aprobat. Recrutează-ți scriitorii Accesați scriitorii care publică în mod regulat conținut în nișa dvs. Ori de câte ori citiți un articol bun pe un subiect care este relevant pentru site-ul dvs., faceți conexiunea și invitați-i să scrie pentru dvs. Majoritatea autorilor lasă un link către site-ul lor sau social media sau site-ul web, astfel încât nu este prea dificil să contacteze. Explorați, experimentați și faceți ce funcționează pentru dvs. Există atât de multe modalități de a conduce traficul către un site, încât merită să explorați noi opțiuni și să experimentați cu noi tactici pentru a vedea ce funcționează pentru dvs. Indiferent de strategia SEO avansată pe care o utilizați, asigurați-vă că îi oferiți o imagine corectă, văzând întregul proces. Este o curbă de învățare la fiecare nouă tactică, dar veți învăța cel mai mult printr-o experiență personală și personală. Ori de câte ori ceva funcționează, rămâneți cu el și extindeți. Acum aveți cunoștințele de utilizare a 10 strategii diferite pentru a conduce mai mult trafic către site-ul dvs. web.